Καθοριστικής σημασίας για την απόδοση στην εργασία, αποτελούν οι σχέσεις προϊσταμένου – υφισταμένου και ιδιαίτερα ο τρόπος που ‘βλέπει’ και καθοδηγεί ο προϊστάμενος τον υφιστάμενο.

Το feedbackείναι βασικό εργαλείο για τη διαχείριση της απόδοσης και την ανάπτυξη ικανοτήτων των εργαζομένων. Στόχος του feedbackείναι η παροχή καθοδήγησης, η διατήρηση ή η αλλαγή συμπεριφοράς και η βελτίωση της απόδοσης

Σκοπός

Σε αυτό το 4ωρο σεμινάριο θα μάθετε τι είναι feedback, ποια είναι τα οφέλη του και θα πάρετε μια συγκεκριμένη τεχνική για την εφαρμογή του.

Οφέλη

  • Θα μάθετε την αξία του feedback
  • Θα μάθετε τις 10 αρχές του feedback
  • Θα κατανοήσετε πότε και γιατί χρειάζεται να δίνετε feedback
  • Θα μάθετε να χρησιμοποιείτε το ενθαρρυντικό και το διορθωτικό feedback
  • Θα πάρετε ένα πρακτικό εργαλείο που άμεσα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στην καθημερινότητά σας
  • Θα εξασκηθείτε μέσα από παιχνίδια ρόλων

Θεματολογία

  • Τι σημαίνει feedbackκαι γιατί είναι σημαντικό
  • Ποιοι είναι οι λόγοι που δεν δίνουμε feedback
  • Οι 10 αρχές του feedback
  • Προϋποθέσεις για να δώσουμε feedback
  • Ενθαρρυντικό και διορθωτικό feedback
  • Τα 4 βήματα του feedback
  • Τεχνική A.I.D.
  • Πρακτική εξάσκηση