Καθοριστικής σημασίας για την απόδοση στην εργασία, αποτελούν οι σχέσεις προϊσταμένου – υφισταμένου και ιδιαίτερα ο τρόπος που ‘βλέπει’ και καθοδηγεί ο προϊστάμενος τον υφιστάμενο.
Το feedbackείναι βασικό εργαλείο για τη διαχείριση της απόδοσης και την ανάπτυξη ικανοτήτων των εργαζομένων. Στόχος του feedbackείναι η παροχή καθοδήγησης, η διατήρηση ή η αλλαγή συμπεριφοράς και η βελτίωση της απόδοσης
Σκοπός
Σε αυτό το 4ωρο σεμινάριο θα μάθετε τι είναι feedback, ποια είναι τα οφέλη του και θα πάρετε μια συγκεκριμένη τεχνική για την εφαρμογή του.
Οφέλη
- Θα μάθετε την αξία του feedback
- Θα μάθετε τις 10 αρχές του feedback
- Θα κατανοήσετε πότε και γιατί χρειάζεται να δίνετε feedback
- Θα μάθετε να χρησιμοποιείτε το ενθαρρυντικό και το διορθωτικό feedback
- Θα πάρετε ένα πρακτικό εργαλείο που άμεσα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στην καθημερινότητά σας
- Θα εξασκηθείτε μέσα από παιχνίδια ρόλων
Θεματολογία
- Τι σημαίνει feedbackκαι γιατί είναι σημαντικό
- Ποιοι είναι οι λόγοι που δεν δίνουμε feedback
- Οι 10 αρχές του feedback
- Προϋποθέσεις για να δώσουμε feedback
- Ενθαρρυντικό και διορθωτικό feedback
- Τα 4 βήματα του feedback
- Τεχνική A.I.D.
- Πρακτική εξάσκηση