Σκοπός
Η κατανόηση και διάκριση των εννοιών της Πώλησης και της Διαπραγμάτευσης και η σωστή χρησιμοποίηση των βημάτων τους ανά περίσταση, με σκοπό την μέγιστη αποτελεσματικότητα στην επίτευξη των στόχων.
Σε ποιους απευθύνεται
Σε στελέχη Πωλήσεων και Μάρκετινγκ, οι οποίοι είτε πουλάνε είτε διαπραγματεύονται είτε και τα δύο, αλλά και σε όλα τα στελέχη τις επιχείρησης που κάνουν κάποιου είδους διαπραγμάτευσης με κάποιους “πελάτες”- εξωτερικούς και εσωτερικούς.
Οφέλη
Να βελτιώσει τις ικανότητες των στελεχών των τμημάτων πωλήσεων πάνω σε θέματα Πώλησης και Διαπραγμάτευσης και, συνειδητοποιώντας τις βασικές αρχές της καθεμίας καθώς και τις διαφορές μεταξύ τους, να είναι σε θέση ώστε να μπορούν να αντιμετωπίζουν και να χειρίζονται τις καταστάσεις που προκύπτουν με μεγαλύτερη ευελιξία και αποτελεσματικότητα.
Θεματολογία
- Ποια είναι η φιλοσοφία της Πώλησης και ποια της διαπραγμάτευσης?
- Τα βήματα της πώλησης
- Τα βήματα της διαπραγμάτευσης
- Εσείς ποιο από τα δύο κάνετε στην δουλειά σας περισσότερο?
- Γνωρίζετε την διαφορά μεταξύ τους?
- Ποιο από τα δύο πρέπει να κάνετε και σε τι συνδυασμό μεταξύ τους για να είστε αποτελεσματικοί στις πωλήσεις?
Εισηγητής: ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΘΩΜΑΣ
Πτυχιούχος Δημόσιας Διοίκησης από το Πάντειο Πανεπιστήμιο με μεταπτυχιακό Diploma από το Chartered Institute of Marketing της Αγγλίας και M. Sc. στο Marketing από το Πανεπιστήμιο του Newcastle Upon Tyne της Αγγλίας.
Έχει εργαστεί ως ανώτερο στέλεχος Marketing και Πωλήσεων σε πολυεθνικές και Ελληνικές εταιρείες όπως A.C.NIELSEN, WARNER LAMBERT, JACOBS SUCHARD, STELLA, CHIPITA, Εμπορική Διεύθυνση Επιστολικού Ταχυδρομείου των Ελληνικών Ταχυδρομείων, στους τομείς της έρευνας marketing, καταναλωτικών προϊόντων και υπηρεσιών.
Είναι Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής του Sandler Sales Institute των Η.Π.Α.
Είναι πιστοποιημένος εισηγητής του Chartered Institute of Marketing της Αγγλίας και επισκέπτης ομιλητής Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.
Έχει διατελέσει συνεργάτης της Horwath Consulting ως senior consultant και συμμετείχε στην εκπόνηση του πρώτου Marketing Plan του Ελληνικού Τουρισμού.
Έχει συνεργαστεί για αρκετά χρόνια με τον Οργανισμό Προώθησης Εξωτερικού Εμπορίου (Ο.Π.Ε.) ως ειδικός σε θέματα Στρατηγικού Marketing, Είναι πιστοποιημένος τεχνικός σύμβουλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (πρώην GATT/UNCTAD) για θέματα εξαγωγών.
Έχει διατελέσει εκλεγμένο μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του Ελληνικού Ινστιτούτου Marketing (EIM), είναι Fellow Member του Chartered Institute of Marketing της Αγγλίας και μέλος διαφόρων ελληνικών και ξένων επιστημονικών οργανισμών.
Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε διάφορα οικονομικά και επιχειρηματικά περιοδικά.
Είναι συγγραφέας των βιβλίων «Έρευνα Αγοράς- Πρακτικός Οδηγός» που εκδόθηκε το 2000 από τον εκδοτικό οίκο Interbooks και του βιβλίου «Το Marketing μέσα από την εμπειρία ενός Manager» (επιμέλεια έκδοσης Interbooks), 1999. Το βιβλίο “Πουλώντας Αποτελεσματικά στις Ξένες Αγορές” είναι υπό έκδοση