Σε ποιους απευθύνεται
Σε όλα τα στελέχη Πωλήσεων και τα υπόλοιπα στελέχη της επιχείρησης τα οποία άμεσα ή έμμεσα πουλάνε.
Σκοπός
Είναι η κατανόηση της διαφοράς μεταξύ σύγχρονης και παραδοσιακής πώλησης, με στόχο την προσαρμογή στις απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας, για να γίνουμε πιο αποτελεσματικοί στην επίτευξη των στόχων μας.
Οφέλη
Η αλλαγή του τρόπου που σκεφτόμαστε σχετικά με το ποιους πελάτες προσεγγίζουμε, και πως, προκειμένου να κάνουμε εξοικονόμηση των περιορισμένων πόρων μας, με σκοπό να μεγιστοποιήσουμε όχι απλώς την αποτελεσματικότητα, αλλά και την αποδοτικότητα μας.
Θεματολογία
- Η διαφορά μεταξύ παραδοσιακής και σύγχρονης πώλησης.
- Ποια είναι η διαφορά μεταξύ αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας στις πωλήσεις?
- Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του σύγχρονου καλού πωλητή?
- Προτιμάς να είσαι το “καλό παιδί” των πελατών σου ή να είσαι αποτελεσματικός?
- Τι είναι η “δωρεάν συμβουλευτική” (free consulting)? Πρέπει να την εφαρμόζουμε?
- Πως ελαχιστοποιούμε τις μη αποδοτικές επισκέψεις σε πελάτες?
- Η σημασία της αυτοπεποίθησης στις πωλήσεις.
- Τι προτιμάς, να κερδίσεις μια μάχη με τον πελάτη σου ή να είσαι επιτυχημένος στις πωλήσεις?
Εισηγητής: ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΘΩΜΑΣ
Πτυχιούχος Δημόσιας Διοίκησης από το Πάντειο Πανεπιστήμιο με μεταπτυχιακό Diploma από το Chartered Institute of Marketing της Αγγλίας και M. Sc. στο Marketing από το Πανεπιστήμιο του Newcastle Upon Tyne της Αγγλίας.
Έχει εργαστεί ως ανώτερο στέλεχος Marketing και Πωλήσεων σε πολυεθνικές και Ελληνικές εταιρείες όπως A.C.NIELSEN, WARNER LAMBERT, JACOBS SUCHARD, STELLA, CHIPITA, Εμπορική Διεύθυνση Επιστολικού Ταχυδρομείου των Ελληνικών Ταχυδρομείων, στους τομείς της έρευνας marketing, καταναλωτικών προϊόντων και υπηρεσιών.
Είναι Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής του Sandler Sales Institute των Η.Π.Α.
Είναι πιστοποιημένος εισηγητής του Chartered Institute of Marketing της Αγγλίας και επισκέπτης ομιλητής Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.
Έχει διατελέσει συνεργάτης της Horwath Consulting ως senior consultant και συμμετείχε στην εκπόνηση του πρώτου Marketing Plan του Ελληνικού Τουρισμού.
Έχει συνεργαστεί για αρκετά χρόνια με τον Οργανισμό Προώθησης Εξωτερικού Εμπορίου (Ο.Π.Ε.) ως ειδικός σε θέματα Στρατηγικού Marketing, Είναι πιστοποιημένος τεχνικός σύμβουλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (πρώην GATT/UNCTAD) για θέματα εξαγωγών.
Έχει διατελέσει εκλεγμένο μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του Ελληνικού Ινστιτούτου Marketing (EIM), είναι Fellow Member του Chartered Institute of Marketing της Αγγλίας και μέλος διαφόρων ελληνικών και ξένων επιστημονικών οργανισμών.
Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε διάφορα οικονομικά και επιχειρηματικά περιοδικά.
Είναι συγγραφέας των βιβλίων «Έρευνα Αγοράς- Πρακτικός Οδηγός» που εκδόθηκε το 2000 από τον εκδοτικό οίκο Interbooks και του βιβλίου «Το Marketing μέσα από την εμπειρία ενός Manager» (επιμέλεια έκδοσης Interbooks), 1999. Το βιβλίο “Πουλώντας Αποτελεσματικά στις Ξένες Αγορές” είναι υπό έκδοση