Σκοπός:

Η ανάδειξη στρατηγικών και τακτικών επιλογών marketing για την επιτυχή αντιμετώπιση των νέων δεδομένων λειτουργίας της αγοράς, καθώς και τη βελτιστοποίηση της λειτουργίας του προϊοντικού πορτοφολίου της εταιρείας.

Σε ποιους απευθύνεται:

Το σεμινάριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων που αντιμετωπίζουν την παρούσα κρίση όχι απαραίτητα σαν πρόβλημα αλλά σαν πρόκληση για μία νέα δημιουργική περίοδο.

Οφέλη:

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να προβληματιστούν και να αντλήσουν ιδέες και «βέλτιστες πρακτικές» που μπορούν να συμβάλλουν στην όσο το δυνατόν αποτελεσματικότερη προσαρμογή των δραστηριοτήτων της επιχείρησης, αναφορικά με τις αγορές που εξυπηρετεί καθώς και τα προϊόντα που προσφέρει, έτσι ώστε να μειώσει στο ελάχιστο τις σχετικές επιπτώσεις και να χαράξει μία νέα πορεία προσαρμοσμένη στις τρέχουσες συνθήκες της αγοράς.

Θεματολογία:

  1. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά συμπτώματα της κρίσης και πως αξιολογούνται
  2. Ποιες είναι συνήθως οι αντιδράσεις των επιχειρήσεων στις κρίσεις και πως επηρεάζεται η αποτελεσματικότητά τους από την πίεση που ασκεί η κρίση στα στελέχη της επιχείρησης.
  3. Ποιοι είναι οι πιο δόκιμοι τρόποι αντιμετώπισης της κρίσης αναφορικά με τη χρηματοοικονομική κατάσταση, το Marketing, το ανθρώπινο δυναμικό και τα έξοδα της εταιρείας
  4. Σε ποιο βαθμό η κρίση συνδέεται με προβληματικά προϊόντα ή προβληματικές αγορές.
  5. Πως μπορεί η επιχείρηση να τα αναγνωρίσει και να τα αξιολογήσει με σειρά προτεραιότητας.
  6. Πως μπορεί η επιχείρηση να επιλέξει να “αναζωογονήσει”/ υποστηρίξει αυτά που αξίζει να επιζήσουν.
  7. Ποιες άλλες ενέργειες θα μπορούσε να αναλάβει η επιχείρηση π.χ. λανσάρισμα νέων προϊόντων, είσοδος σε νέες αγορές κλπ.
  8. Μέτρηση των επιπτώσεων της προσαρμογής στην οικονομική και την εμπορική θέση της εταιρείας με αποτέλεσμα την επιβίωση και τη  βελτίωση της ανταγωνιστικότητας